Wings of a Butterfly

Vart rätt myckt plugg senaste dagarna.
Igår skulle jag in till Stadsbiblioteket för att plugga och vara effektiv och så. Men så råkar jag smsa Sarah och såklart hamnar jag på Cyber och blir kvar där ungfär hela dagen, man fastnar lätt där :P
Efter det åkte jag och mötte upp frugan. Tog en snabbis till Bredäng och kollade en sak, sen blev det SKH för där finns bästa salladerna i stan. Knäckte varsin innan vi drog till Hornstull och solade. Körde på 20 minuter och jävlar, tror verkligen att det gav resultat denna gången. Vi ska börja köra en gång i veckan nu innan götet så vi är fina ;)

Idag hade jag prov i skolan. Och som varje gång senaste ggr jag gått till skolan har jag haft fru med mig. Går inte utan henne haha. Provet gick bra, helt nöjd :D
Efter det firade vi med varsin Chai.
Mys dag!
Nu ska jag knäcka Beverly Hills innan jag somnar.


Jag saknar dig

/M

Kommentarer
Postat av: Rödebäckaren

Jasså.. *ler*

2008-03-21 @ 11:04:32
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0