uttråkad

Eftersom jag fortfarande är sjuk och inte kan göra någonting blir jag sjukt uttråkad. Då kom jag på den briljanta idén att jag skulle slänga i min hårfärg + slingor jag köpte för några dagar sedan. Egentligen skulle mamma hjälpa mig men eftersom familjen är och snurrar i stan tog jag saken i egna händer.
Resultat: Håret vart orange i olika delar. Så jävla fult haha. Jag kan verkligen inte vara händig när det gäller mig själv. Hade dock förväntat mig detta så just nu sitter jag bara och garvar för mig själv :D Helt glad ändå.
Som tur är ska mamma köpa en ny hårfärg, en vanlig brun som jag ska slänga i direkt dom kommer hem. Då blir allt som vanligt igen.
Haha, ibland är jag allt bra duktig.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0