Mums på Stephen

När jag var hemma hos Mimmi förra veckan knäckte vi The Hills. Jag gillade det men kände att jag inte riktigt hängde med. OCh eftersom det är en fortsättning på Laguna Beach tänkte jag att jag får väl börja knäcka det.
Och shit vad bra det är! Helt underbart.
En av andledningarna till att det är så bra och att jag kollar har blivit Stephen Coletti. Jävlar vad snygg han är :D Helt såld på karln!

Snälla, kan någon ge han mitt nummer?

Idag har jag pluggat, promenerat och färgat håret. Vart rätt bra, en lite rödare nyans. vet inte om jag trivs i det än men det märks.
Imorgon ska jag in och plugga lite, sen träffa I och sen kanske träffa frugan.
På onsdag är det prov i skolan, woho!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0