INTER

Väldigt bra dag idag woho :D
På morgonen åkte jag in til stan och mötte frugan min, tog en fika i Gamla stan, blev informerade om växthuseffekten och köpte piercingkulor. Vi hann även med att vara lite händiga som vanligt och köpte födelsedags present till min pappa. Han blir 42 på torsdag hoho.
Efter det skildes vi åt för nån timme. Jag åkte och träffade I och hade helt mysigt :) och mimmi åkte och lekte mamma en stund.
När jag sedan åkt från min askim så mötte jag upp Mimmi och Alexi och åkte till Skärholmen för att träffa hennes syrrra. Där vart det lite födelsedagskalas-shopping pch jag köpte en hårfärg. Har inte färgat håret på flera år så kände att det var dags. Eller egentligen är det slingor så mamma ska hjälpa mig imorgon.

Nu är det match, Inter - Liverpool. Hoppas självklart att älsklingens lag vinner men det ser rätt mörkt ut. Dom fick precis en man utvisad. Men jag hoppas :)
Nu måste jag fortsätta kolla.

189018-94

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0