Alla som inte dansar... Är sjuka

I torsdags åkte jag hem till min fru i Gnesta. VI hade mys. Åkte och köpte godis och knäckte massor :) Fast jag blev tyvärr sjuk så igår fick jag kriga hem i fyra långa timmar, helt sjukt lång tid. Jag hade liksom hunnit till götet på samma tid. Och nu utnyttjade jag bara mitt SL kort :S Aja.
Så nu ligger jag hemma med halsfluss och feber tror jag. Egentligen hade jag och fru tänkt att göra nått kul denna helg, men nu har jag smittat henne också så vi får ta det sen. I och för sig är det ju bättre att vi är sjuka nu än när vi åker till götet. Nu mindre än en månad kvar.

Nu måste jag vila lite. Jag mår inte bra alls.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0