Helg

I fredags var det skola, jag klev upp kvart i sex (!) Min fråga är ju bara när jag klev upp så tidigt senast. Ah, det är iaf inget jag kommer komma på nu. Var trots allt ganska kul i skolan.
När jag till slut fick gå hem mötte jag upp fru och vi gick på stan. Såg två muppar från i höstas samt umgicks med alla våra kvinnliga vänner. Följde sedan med fru hem och hade mys hela kvällen.
Igår slappte vi ganska mycket, fram till att vi åkte in till stan. Det vart finmiddag på resturang med frus familj ,dom bjöd :D så snälla!
Jag och fru hängde sedan kvar ett tag i stan och träffade dom flesta så att säga.
Sen åkte jag hem, hade skit ont i huvudet.


Idag = nada plans!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0