femdagarkvar

Nu har jag precis kommit in från en runda med min hund, var himla mysigt :) Dock inte så kul att det är så jävla lerigt ute. Jag hade med mig en vit hund ut, kom hem med en svart, ungeför så var det :P Men men!
Nu ska jag ta det lite lungt, sen tänkte jag börja på mitt PM jag ska skriva.
Imorgon blir det jobb på älvsjö-mässan, ska bli ganska kul. Framför allt cashflow till götet kan jag känna. För nu är det bara fem dagar kvar, och det är ju ingenting. Mitt enda problem nu är att jag inte har någon riktig väska. Har bara fulapå hjul :/ Aja, får lösa det här.

Slänger in två bilder på mig och fru när vi är som allra fräschast :D


carin

rudolph

ENJOY!
/M


Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Nice blog :) MANY HUGS DELANIE!

2009-03-11 @ 11:08:35
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0